domingo, 17 de febrero de 2008

La Canonja 16 de febrer de 2008

Un gran equip i una gran demostració perseguint l'escapada del dia.

FELICITATS A TOTS!

Preparatius abans de la cursa


Una mica d'escalfament, perquè es va sortir a mil. En Gasulla no està gaire preocupat perquè porta bici nova i va com un tiro.



L'esprint final, el guanyador és el que porta el culotte vermell i el maillot del barça.



Arribada, al final em vaig intentar col·locar el més a davant posible i vaig entrar el 13, segons em van dir, primer de la categoria.


En Javi Jasse va ser el meu àngel de la guarda.
Comentant la gran feina que es va fer, llàstima que no hi ha testimoni gràfic perquè la Cris estava a la zona de meta. Un equip de veterans i ciclomàsters donant la cara i casi tirant l'escapada a baix. En Rafa i en Gasulla posant per la foto.

2 comentarios:

CETONIC dijo...

lástima que el domingo comience la xallenge catalan de veteranos, pues muchas opciones tenias de ganar la canonja de VEt.40. Ahora te digo una cosa por lo que ví el domingo en Bescanó. Estas para correr sabado y Domingo, y disputar las dos carreras

Miquel Angel Cherino dijo...

es una lástima pero ahora ya me tocaba descansar un poco. Además con los esfuerzos que hacen los del equipo por mi ahora me toca currarme la challenge.