domingo, 20 de julio de 2008

Hospitalet 2008

El Ripollini i el Cuervo fan la primera escapada del dia, a la segina volta ja anaven escapats.
Després del primer sprint, jo i l'Indio van marxar sols i van poder enllaçar amb el Ripo i el Cuervo.

Per darrere una gran feina d'equip, evita que ningú marxi, aquí veieu com va de fàcil en Salamero darrere de l'Octavi.
L'Hilari i en Salamero controlant en tot moment.
En Terrones controlant els 50
I en Mariano que va agafant la forma.
En Javi Salamero ho intenta en solitari, peró té a roda al Narvaez i no continua amb l'escapada.
En Javi Jasse, generós com sempre en el seu esforç
L'Elena que abans del primer sprint ha atacat amb una força que més d'un ha mirat cap a una altre banda, avui ha punxat dos vegades... i perquè la cursa era curta...

Al grup hi havia bon entendiment.
Per darrere al final els Galvesport han treballat, en Salva i en Marina ho han intentat peró els escapats sabien en tot moment les diferències.
En aquest sprint, que s'ha llençat des de contrameta en Ripo s'ha despenjat de la escapada.
Al final l'he pogut dedicar la victòria al Francesc Coma i Forcadell, un amic que va tenir un desgraciat accident de trànsit el dijous. Gran ciclista, i millor persona... el trobarem a faltar peró sempre estaràs amb els que et vam conéixer.
En Manelet que sempre vol pujar al podium, Casanovas, Cherino i el Cuervo.
L'Elena malgrat les dues punxades ha pogut guanyar la seva categoria.
Per equips hem tornat a guanyar. Gràcies a tots per ajudar-me!!!

4 comentarios:

Albert dijo...

Lloable la teva dedicatòria al company que un accident de moto, maleïdes motos, quan anava cap a l'Escola de Mollet, ens ha deixat molt aviat. Li faré saber a una de les germanes veïna meva a Badalona. No entenia com no havies deixat que l'Indio o el Cipollini, estaven a casa, fessin la seva festa. Segueix així, ets d'admirar.

Miquel Angel Cherino dijo...

Doncs si, ja veus en aquesta vida avui hi ets i demà... qui sap!Des del dia que vaig saber que en Francesc ens havia deixat vaig voler dedicar-li, perquè ni jo ni ningú ens vam poder despedir d'ell. Els vaig dir a tots que sortiria a guanyar i em sap greu no poder ajudar a guanyar un company d'equip a casa seva, però crec que tenia un bon motiu. Gràcies.

Anónimo dijo...

Felicitats una altra vegada pel triomf i per la dedicatòria. Encara que a nosaltres ens hauria agradar guanyar la cursa, ja,ja.
T'agafo algunes fotos del teu blog per posar-les al nostre, ja que no tenim fotos d'aquesta cursa. Espero que no et molesti (posaré l'autor de les fotos).
Gràcies també per posar-nos com a enllaç al teu blog. Jo també us he posat a vosaltres.
Xavi

Miquel Angel Cherino dijo...

Hola Xavi, cap problema per les fotos, pots agafar sempre les que vulguis (sempre que possis que les ha fet la meva dona, sinó... je je je).
Ens veiem a Torellò.