martes, 15 de julio de 2008

Retorn a la normalitat

Expedició de Mossos a Pontevedra, Francesc Coma (la promesa que aviat sentireu parlar d'ell), Carlos Lara, Cherino, el peregrino no és de l'equip, Manolo Macías (el jefe), en Toni i el Raul Martínez
Sortida de la crono
Bones,
deprés d'un últim més estressant, tornem a la normalitat. Entre altres curses vaig anar al campionat d'Europa de Policies i Bombers on vaig aconseguir guanyar les dues proves que es disputaven, la crono de 7'5 km i la ruta, que eren 51km.
El resultat de la crono va ser l'esperat (espero que no creieu que vaig de sobrat) perquè és una especialitat que se'm dona bastant bé. Al final els set i escaig kilòmetres els vaig recórrer a una mitja de uns 49 km/h.
La ruta era un circuit d'uns 17km, amb dos pujades bastant fortes, i en el qual l'organització va decidir que totes les categories haviem de sortir junts i anar plegant a mida que es complia amb les voltes que cada categoria havia de completar .
Jo havia de fer tres voltes. Passant per meta la segona volta vaig atacar i em vaig quedar sol davant i una altre crono de 17 kilòmetres sense que ningú em podés atrapar. Així que vaig poder tenir temps d'aixecar els braços i gaudir de la victòria.
El segon classificat en les dos curses va ser el meu amic Carles Callarisa.
Com que la Cris no va venir pràcticament no hi ha fotos.

No hay comentarios: