viernes, 27 de marzo de 2009

El periple del Liopardo

Dissabte 6:30hs….sona el despertador…

bé, de fet no va arribar a sonar perquè la meva filla Ona, com habitualment fa a aquelles hores, va fer de despertador…

Dutxa ràpida, i en poc temps ja estic al carrer camí de la estació de Calella…agafo el tren de rodalies i cap a el Prat del Llobregat …1:35hs de viatge...


....pel camí vaig tenir temps per llegir, escoltar la ràdio i esmorzar una mica (li estic agafant el gust això d’agafar el tren per anar a les curses...). Un cop al Prat em recull l’amic i company Miquel Angel i la Cris...i cap a Igualada que hi falta gent....sensacions en aquell moment? mal de cames i cangueli pel que hem venia al damunt...jajaja

L’arribada a Igualada, inscripció a la cursa i demés detalls no son rellevants...fins que arriba el moment d’anar al ....

...i agafant el paper per eixugar-me em faig un tall al dit...no us penseu, em va sortir mooooolta sang, tanta que després d’escalfar i veure que no parava de rajar, vaig fer un pit stop a l’ambulància....per un moment vaig pensar: vols dir que has de sortir a córrer? no serà una senyal del més enllà?....i jo que no crec en aquestes coses, cap a la sortida.

La cursa ràpida des de el principi, patint per aguantar i empalmar amb els de davant a la part final del port...amb en Xavi Perez a la escapada bona, l’equip (que passa en el seu conjunt per un estat de forma boníssim!!!) s’ha dedicat a controlar, fins que la carretera ha fet que tornessin les hostilitats...m’ho he passat teta fent-me el “valent” als repetxos, jajaja...tot i m’ha faltat una mica de “desarrollo” a les baixades (la gent amb el 53-11 i jo amb el 50-12)...al final he arribat amb un grupet de 8 darrera els escapats...molt content la veritat.

(permeteu que faci un parèntesi, per dir-vos que nostre senyor deuria estar prop de Igualada dissabte i va evitat una desgràcia....una senyora va travessar el carrer just quan es llençava l’esprint...jo des de darrera vaig poder veure com un parell de corredors passaven a centímetres de ella...impressionant!!!)

...però aquí no acaba la historia, que va....jo no en tenia prou, i com sóc un tossut, doncs em menjo quatre macarrons, carrego les butxaques de tot el que hi entrava i cap a Calella que la family esta esperant...

La ruta dissenyada per un bon amic, m’ha dut a pujar el Bruc per la carretera antiga, molt maca i sense gens de trànsit. Dalt de tot, amb precioses vistes de Montserrat, he tirat cap a Manresa i poc abans d’arribar he trencat cap a Marganell. Tota aquesta zona ha estat preciosa, però encara m’ha agradat més la pujada al Obac passant per Rellinars.

Després ha tocat travessar Terrassa i Sabadell, però com que era primera hora de la tarda la gent dormia la migdiada...sense adonar-me ja estava a Sant Fost i d’allà cap a la Roca i amunt Parpers per arribar a Matarò...d’allà a Calella ha estat un “passeig”.


Al final han caigut 140kms i 5hs extres...que sumats als de cursa fan un total de 220kms.

L’endemà diumenge m’he aixecat amb prou ganes d’agafar la bici de nou, però no ha pogut ser més que 50kms perquè he hagut d’anar a visitar uns familiars (per això m’he perdut la cursa del Papiol) al Zoo de Barcelona.


Doncs aquesta ha estat la meva crònica d’un dia de cursa a Igualada...espero que hi hagi molts més com aquest!!!!

Salut a tots i a gaudir del esport.

JC

5 comentarios:

LA PULGA CAGANERA dijo...

JUAN CARLES,YA TENGO COMPETENCIA,HA
SIDO GENIAL,Y ENCIMA CON ILUSTRACIONES,YO CREO QUE SI NOS
QUEDAMOS SIN TRABAJO PODRIAMOS FUNDAR UNA PAGINA DE NOTICIAS QUE
PODRIA LLAMARSE CECOC DIGITAL.
EN SERIO, ME HE REIDO MUCHO ES OTRO
PUNTO DE VISTA DE VER LAS CARRERAS,
SIEMPRE CON HUMOR,ENHORABONA
LIOPARDOOOOOOOOOOO!!!!!

Joan Casanovas dijo...

Felicidades Joan Carles.
Has estao bordao..
Comentarte que mi hija al ver de reojo la foto de la taza del wáter, pensaba que estaba mirando catálogos para cambiar la nuestra; le he tenido que explicar que hay un company con canguelis antes de las carreras.... ja ja ..
En serio, creo que me animaré yo también en esta línea porque me encanta las vivencias nuevas y frescas, y no los comentarios ráncios y podridos. Es por ello que os felicito, a tí y a nuestro gran amigo Ripollini por haber iniciado una línea diferente y más saludable de Bloggear.
Prometo estrenarme yo también y animar a todos a participar.
Pués nada, Saludos y nos vemos en San Antoni de Calonge.
¡Una Abraçada Company!

Anónimo dijo...

juan carles eres muy bueno tambien escribiendo, a mi tmb me gustan mucho la cronicas cachondas, yo podria haceros la traduciones en italiano ,asi se podrian reir tambien mi paisanos.
Pero necesitamos que el cheri ,escriba la primera,la de verdad,porque si no nadie entendera lo que pasa realmente en la carreras¡¡¡¡ciao mirco

ripolini dijo...

hola cecocitos,como ya sabeis el
dia 21,y 22 de abril corremos en torroella de montgri, la crono y el
domingo en linea,pues bien ya tengo la oferta del camping para
quien quiera quedarse a dormir.
la oferta se trata de cenar por la noche,dormir,y desayunar por la
mañana y su prcio total es de
30 euros por cabeza,quien este interesado que me lo comunique lo
antes posible.suerte para mañana
ciao bellos.

el lider dijo...

hola cecots veo que el blog esta demasiado tranquilo desde que habeis echado a los anticecots,reconozco que me gustaba mas antes cuando habia 100 comentarios pero si a vosotros os gusta asi pues m"alegro,felicito al liopardo por su cronica muy buena,ripolini espabila que te pegan el palo,bueno como veo que no me echais de menos os contare como me va,ya estoy entrenando mas o menos con cierta intensidad y creo que despues de semana santa volvere al peloton a ver vuestras caras de sorpresa cuando veais mi planta de escarabajo colombiano,ya se me ha acabado el contrato de basurero y vuelvo a estar en paro con lo que tengo mucho tiempo libre para entrenar y para ocuparme del pequeño"terminator"que se encuentra como su padre fuerte y sano como un roble.bueno pues lo dicho hasta pronto cecots,un saludo a todos y en especial a mi colega "el indio",preparate que estamos escapados dentro de nada.por cierto en la carrera de igualada hay 0 comentarios que no fue ningun cecot o que?