domingo, 13 de abril de 2008

13 d'abril de 2008 Mollet del Vallès

Narváez, a veure si fas més curses com aquesta!!!
L'Àngel de la guarda d'en Cherino, en Jajá i en José Sánchez.

Ripollini concentrat abans de la sortida, darrere l'Indio amagat.

En Vicente Beltran de l'Esteve aprofita el marcatge dels altres escapats per arribar uns metres per davant. En Met Estañol

Esprint del paquet a 8'' dels escapats, en Toti Codony a lo Boonen.

Final de la cursa, GRAN TREBALL DE L'EQUIP, dos vegades he hagut de canviar roda. La primera me l'ha passat en Ripoll i després com que jo portava la cadena nova he hagut de parar per segona vegada, en Jajá m'ha tornat a entrar en el pilot!
El Indio que no baixa del podium ni a pedrades
Podium de 40, tres dels cinc escapats, en Casanovas, en Beltran i en Met Estañol.

L'Antonio Terrones amb el trofeu de la Coca-Cola, encara en queden uns quants.

Podium de V-50 amb l'Antonio Terrones, en Nocete i en Salva Gálvez.
Per tercer cop consecutiu, guanyadors per equips, FORÇA CECOC!!!!

2 comentarios:

el lider dijo...

hola cecotssss.me presento,mis amigos intimos me llaman el lider,para vosotros soy vuestra peor pesadilla,soy jose castillo del big mat prat.hoy voy a empezar suavecito os felicito por haber fichado a dos autenticos cracks,el cheri aunque este año lo veo muy reservon y el joan casanova gran ciclista y mejor persona,al que le hicimos una oferta millonaria pero ya se habia comprometido con vosotros.por otra parte veo que este año el buen rollo que teneis en el equipo os hace mucho mas fuertes,ya que no teneis garbanzos negros,y parece que habeis aprendido del año pasado.de todas maneras tampoco habeis ganado nada porque el xavi no cuenta porque es de otra galaxia y el cheri gano porque yo me cai porque ese dia yo iba super.bueno espero que siga el buen rollo con todo el mundo y que gane el mejor.nos vemos en torello.

Magín dijo...

Menuda temporada que llevas campeón, y menudo equipo que teneis, impresionante.
Felicidades por el campeonato de España de Polis.
Cuando puedas me envias el telefono de Ripolini.
A ver cuando nos vemos, saludos.