viernes, 23 de diciembre de 2011

Comença la preparació pel 2012

Hola de nou,
desprès d'un parèntesi de dos anys d'alimentar el blog, he pensat que seria motivant tornar a posar al dia aquest espai amb impresions, entrenaments i fotografies que vagi fent.
El 2010 vaig haver d'abandonar la competició per manca de temps, tot i que vaig haver d'escoltar que es comentava que havia plegat per un positiu (i és que l'enveja es molt dolenta).
El 2011 va ser un any més tranquil a nivell laboral i em va permetre preparar-me com mai per afrontar un repte que ni jo mateix hauria engegat si no arriba a ser pel Joan Esteve, que em va convéncer per córrer a la categoria èlit. Al principi em va semblar una bogeria, pero desprès d'un mes i mig i un bon grapat de kilòmetres vaig comprovar que tornava a tenir bones sensacions, inclós millors que les dels darrers anys competint a la categoria veterà.
Ara mateix estic en un moment en que no podré didicar-hi tot el temps que m'agradaria, però la intenció és tornar a competir. Encara no sé si ho faré en una categoria o en l'altre, tot dependrà d'aquest proper mes de vacances en que intentaré fer el màxim per estar a punt per les socials.

No hay comentarios: