jueves, 18 de febrero de 2010

Aquest any de moment descans

Bones a tots i totes els que heu seguit aquest blog durant dos anys.
El motiu de fer aquesta entrada és informar-vos que aquest any no correré en la categoria veterans. Ja fa uns mesos, cocretament des de novembre, vaig decidir que no competiria aquest any. La bici m'ha donat moltes coses però ara per ara per motius professionals no puc compaginar els entrenaments i la feina. Va arribar un moment en que el fet d'haver de sortir en bici em suposava una càrrega i un stress afegit, per aixó prefereixo deixar un any en blanc i tornar quan la situació m'ho permeti.
Ens veurem a algunes curses, vosaltres pedalant i jo fent fotos i patint "des de la banda". Continuaré fent el blog, però explicant sortides o entrenaments que pugui fer els caps de setmana per Girona.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Miquel Àngel

Com deie la meva iaia, la obligació es primer que la devoció.

Com tu dius, espero que ens veiem algun dia en alguna cursa i fins aleshores

Sort i salud.

Josep Casado

Albert dijo...

Nosaltres, els que estimem la categoria de veterans, ens ho perdem. Les teves facultats reconegudes, generositat cap als companys, comportament senyorial, sensibilitat vers els que ho requerien i podria afegir més dons. Jo particularment et trobaré a faltar, tant a tu com a la magnífica Cristina.

Chus dijo...

Hola Cherino.
Soy Jesús, (el bananas) del Galvesport...
Espero que vuelvas pronto, este año esperaba verte en el pelotón como contrincante y fuera de él, como amigo... admiro tú clase, y he aprendido muchas cosas de tí...
Suerte en el trabajo y recuerdos para tú mujer. (a veces mi mujer y mis hijas han estado con ella)
Un saludo.
Chus.

Joan Gálvez dijo...

Hola Miquel Àngel, espero veuret a tú i a la Cris, a les poques curses que disputaré aquesta temporada.
Salutacions.
Joan.

Anónimo dijo...

Hola Josep,
La teva iaia tenia tota la raó del món.
De moment només surto amb bici els caps de setmana, a veure si quan la feina afluixi una miqueta puc tornar a entrenar.
Una abraçada i fins aviat!!!

Miquel Angel Cherino dijo...

El comentari d'abans és meu, no se perquè no m'ha sortit el nom.

Miquel Àngel Cherino

Miquel Angel Cherino dijo...

Hola Albert,

Primer de tot gràcies per les teves paraules.
Aquest any haver de buscar hores per sortir a entrenar em suposava més un sacrifici que un esbarjo, m'estressava molt pensar que anava passant el dia i encara no havia trobat el forat per sortir amb bici.
Finalment vaig veure que aquest any seria complicat poder entrenar com cal i per tant vaig haver de plantejar-me no competir, perquè se que si vinc a algunes curses m'agafarà el "mono" i tornaré a estar estressat per sortir a entrenar.
De moment surto els caps de setmana quan anem a Girona.
Però ens veurem algunes curses que vindré a fer d'espectador. Espero que podem coincidir a la majoria.
La Cristina t'envia molts records.
Una abraçada molt forta.

Miquel Angel Cherino dijo...

Hola Chus,
Gràcias por tu comentario. Espero que esto sea una cosa temporal y cuando el trabajo me permita cumplir con los entrenos volver a competir. De momento me conformo, como le digo al Albert, en salir los fines de semana y disfrutar de la bici de otra manera.
Espero que nos veamos pronto en el pelotón.
Un abrazo campeón!!!

Miquel Angel Cherino dijo...

Joan,

Està clar que els teus números són el "6" i el "9", eh!!!
Faràs poques curses aquest any? Com és això?
Bé, espero que en alguna d'aquestes podem coincidir.
Cuida't molt!!!

FRANK y MONTSE dijo...

Ei cherino, aqui tots som "una banda".
L'important es gaudir de l'esport, i si tornas treures la clase que portas dintre

Ens veiem

Miquel Angel Cherino dijo...

Hola Frank i Montse,
de moment em conformo en sortir els caps de setmana i la veritat és que estic més relaxat que quan havia de buscar temps per sortir a entrenar. Vaig al gimnàs i surto els caps de setmana.
Espero que vagi molt bé la cursa de demà diumenge.
Una abraçada i fins aviat.

Manuel Marina dijo...

Espero y deseo que vuelvas a la competición a lo grande, como el gran campeón y persona que eres. La categoría no puede permitirse el lujo de prescindir de personas con tu clase profesional y personal.
Un abrazo para ti y un beso a Cris.

Albert dijo...

Que poques persones es troben a faltar en aquesta vida, llevat de pares i fills, només et queden els grans i admirats amics. Tu al capdavant.